1a,2a,3e

Första dagen på nya jobbet igår. Gick bra, visst blir det lite obekväma situationer såhär i början men det känns som det kommer gå helt okej ju mer vi lär känna varandra. Vi kommer nog komma överrens. Andra dagen imorgon och då börjar jag halv åtta på morgonen. Mindre kul men slutar tre så då är det ju lugnt. Ska ta mig en promenad hem imorgon från jobbet, lära mig närmsta vägen så jag kan cykla sedan. Bussarna går så dåligt på kvällen. Igår gick jag för jag hann ej med bussen hem, som tur var fick jag sällskap av han jag gick introduktionen med men det blev en riktig promenad hem. Tog väl ca 45 min till stan plus 25 mion från stan hem. Tur jag hade Carro i telefonen från stan och hem, känns säkrare så.

Idag var det skola sen in till stan för synundersökning, ska skaffa nya brillor. behövs för det var väl en sex - sju år sedan jag bytte glas i mina. Ser inte överdrivet bra med de och när jag nu har sådana problem med linserna är det bra att ha ett par bra glasögon att byta med, använder linserna på tok för mycket.



Jag trivs ju verkligen inte med att se mig själv i glasögonvilket gör det hela med att välja bågar så himla mycket svårare. Tanken är ju att jag ska våga mig ut i dessa så valet av rätt bågar är viktigt. Måste känna mig bekväm. Lånade hem dessa 4 från optikern.. Just nu lutar det åt båge nr 2, men nu när jag såg biderna brevid varandra var båge nr 3 inte så dålig heller.. Beslutsångest... (bortse gärna från mitt trötta och osminka ansikte,,, Tröttheten tar ut mig...)

Kommentarer
Postat av: mamma

Gumman jag håller med dig nr 2 och 3 är faktiskt riktigt bra.

Ha det bra på jobbet.

Puss

2008-12-03 @ 08:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback