5 dagar kvar

Farewell partyt va kul, julbuffén var super god. Vi åt så vi fick ont i magen, men det var det helt klart värt!

Hade sista seminariet nu innan tentan på Fredag, kändes lite waist of time men man måste ju göra det.. Så nu är det bara att plugga sista spurten innan tentan.

Tandläkaren imorgon, är fortfarande inte bra efter att de lagade tanden, ilar och gör ont när jag tuggar. Hoppas han kan fixa till det, börjar bli smått irriterande. Annars har jag blivit förkyld igen, hostar som jag vet inte vad. Hoppas det släpper snart..

Nu är det inte långt kvar tills jag kommer hem, Ska bli skönt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag längtar också tills du kommer hem. Ska bli så mysigt att få rå om dig några veckor gumman!! Vi dyker upp runt lunch på lördag men vi rings innan dess och bestämmer ordentligt.



Puss

2008-12-16 @ 10:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback