en vecka

Nu är jag precis i mitten av min hemma vistelse. Jag har hunnit med massor.. Idag är första dagen jag bara tagit det lugnt. Jag är inte van vid detta hektiska tempo. Annars är det skolan, träna, vila, plugga som gäller i veckodagarna och hänga med vänner på helgerna. Sen jag kom till Södertälje för en vecka sedan har jag hunnit med följande:
  • Festa en hel del (inklusive juldagen)
  • Bio 3 gånger (Yes-man, vi hade i alla fall tur med vädret.. igen, Madagaskar 2)
  • Firat Jul hos både pappa och mamma, pappa på dagen och mamma på kvällen
  • Firat juldagen hos min moster, fick träffa mina kusiner plus mormor och morfar bland annat
  • Bowlat
  • Shoppat på mellandagsrean
  • Saknat sönder mig efter mina katter (de är inneboende hos en vän till mamma, jag hämtar dem på tisdag)
  • Druckit massor med Julmust och ätit alldeles för mycket onyttig
Veckan som kommer kommer nog bli lite lugnare. Men vi får se. Har bara en vecka kvar hos vänner och familj nu så ska njuta max, även fast jag börjar längta hem till min lägenhet lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback