..........

Fick avin idag så nu ska jag cykla till ica och hämta ut min nya mobil. Spännande. Måste även ta en tur förbi apoteket och köpa såna här plackers eller vad de heter, tandtråds grej. Har fortfarande ont i min tand som lagades för ett par veckor sedan, var ju och slipade till det men den värker fortfarabde och jag kan inte äta fullt ut på den sidan. Fick en tid på tisdag, det kan vara att lagningen är för djup...

Skolan idag var lång men intressant. synd bara att föreläsaren var så opedagogisk och hon kändes lite oförberedd. Men det handlade om pediatrik = barnneurologiska sjukdomar och syndrom. Jätte intressant ämne, hade velat haft någon annan föreläsare bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback