Farewell Party

Gårdagen var mycket trevlig! Sista kåren, massvis med folk vilket var skoj. Träffade trevliga människor och det var rätt bra musik så vi dansade hela kvällen.

Ikväll blir det Farewell party med utbytesstudenterna. Julbord och sen fest på Frimis. Julbordet är typ det jag mest ser fram emot. Jag älskar julmat, hoppas de har julskinka! Har haft sug på en julskinka sedan början på december, funderade på att köpa hem en och fixa till men det är ju så dyrt plus jag tyckte det var onödigt eftersom jag säkert inte äter upp hela själv innan den blir dålig..

Ska snart fixa mig. Ha en bra kväll ni!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det finns julskinka när du kommer hem om 1 vecka...jag lovar!!

Puss

2008-12-13 @ 19:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback