good old ways..

Jobbet idag gick asbra. Jag gjorde allt och den andra assistenten gick brevid som stöd bara. Både han och brukarn tycker jag är duktig! Känns super, den andra assistenten sa att det ser som jag gjort detta alltid, och att jag är som gjord för detta. Och brukaren va nöjd med. Toppen dag.

Om ett tag kommer Morran, vi ska dricka vin och sen dansa på Coren. Vi pallar inte sitta hemma. Vi är ju trots allt unga!

'

Bara två veckor kvar sen är jag hemma i telge i två veckor. Jag längtar! efter syster, carro, emelie och mamma. Mormor också ska det blir mys att träffa.


Kommentarer
Postat av: mamma

Älsklingen!! Jag längtar också. Ska bli mysigt att du kommer hem några veckor.



Puss & kram mamsen

2008-12-06 @ 20:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback