Happy Fredag !

Skönt med Fredag och helg va? Jag gillar't. Ska nu till skolan och förbereda lite inför seminariet kl 13. Vi ska hålla föredrag i grupper så jag ska skriva lite på overhead och gå igenom mitt material lite. Är inte värsta förberedd men jag tror nog det ska gå bra. Känns bara dumt att de lägger in två seminarier veckan innan tentan.. De kunde varit en aning tidigare så kunde man utnyttjat tiden till att plugga inför tentan istället.

Annars så har kag börjat med balsam-metoden idag, läs mer om den HÄR. Jag hoppas den kommer funka bra men de som jag känner som använder den har fått super fint och blankt hår, plus att det blir mer lockar i det. Gjorde avschamponering idag, sen en metod som heter pluppning (haha!) men håret blev faktiskt mkt luftigare med mer volym, tror det beror på pluppningen. Står på hemsidan om pluppning med, orkar inte förklara ;)

Nej nu ska jag försöka dra mig ifrån TVn, de kör top10 at 10 med Petter på MTV, jag gillar ju Petter så det är svårt att slita sig men jag måste.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback