Imorgon är dagen

Tentan imorse gick bra kändes det som. Måste ha klarat ena delen och förhoppningsvis den andra. Beror ju på hur Neurologi doktorn rättar tentan och hur hård han är, svårt att veta då vi inte haft han tidigare och han bara är vikarie...

har annars haft fullt upp hela dagen, in till stan och fixa lite grejer, han även med en liten shoppingrunda. Köpte de två första julklapparna (jag vet- jag är sjukt sent ute..) och en klänning till mig. Antingen har jag den på Julafton eller när vi går ut på juldagen? Får se vilket det blir.
Sen hem och vilade ett tag, var så sjukt trött. Sen har jag städat och packat inför hemfärden imorgon. Ska bli så skönt att komma hem i två veckor och bara ta det lugnt. Första lediga tiden denna termin. Har knappt haft ens en dag utan att behöva tänka på plugg. Visserligen har jag lite att göra under julen men jag har även tid att koppla ifrån skolan några dagar och det behöver jag mer än något annat just nu känner jag!

Nej, nu ska jag se den nya Arn-filmen. Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback