Jul fest

Ska på party i Morrans korridor. Haha, hon gilar verkligen inte att jag kallar henne morran, men fan.. Hon kallar mig soffan så jag tycker jag har all rätt på min sida. Men i alla fulla fall så är det fest och sedan Kåren, sista Kåren nu innan julledighetet (som inte alls är någon ledighet) så det lär nog vara en del folk hoppas jag.

Måste fixa mig nu, Juli kommer om en stund så drar vi de ca 500 metrarna bort till TYbble.. Massa snö har det kommit också, hoppas jag kommer fram bra i mina klackisar.. Visar sig, men om jag ramlar i snön kommer jag börja gråta..


Kommentarer
Postat av: mamma

Här regnar det bara.... hoppas ni får det kul!! Vi hörs under helgen! Puss & kram

2008-12-12 @ 19:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback