NY



Imorgon eller på Onsdag får jag hem denna skönhet. Fick ett bra erbjudande av min mobilopperatör idag och jag är i behov av en ny mobil, den jag har älskar jag men den stänger av sig hela tiden. Denna är liknande den jag har men bättre å¨många sätt. 3.2 megapixel kamera plus jag får med ett 2gb minneskort. Sen en del andra funktioner som jag inte har på min nuvarande.
Spännande. Fin är den med vit och röd också.

Nu ska jag plugga lite och sedan gå och träna. Har slöat med det ordentligt senaste veckorna. Måste komma igång nu igen, känner på min rygg att jag är tvungen. Den värker!


Kommentarer
Postat av: mamma

Den var ju riktigt snygg gumman!! Lycka till med träningen det borde jag också göra.

Puss & kram

2008-12-08 @ 19:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback