om jag kunde drömma om Edward...

Såg Twilight igår, och fy satan vad den satte sig i huvudet! Hade lite höga förväntningar eftersom jag hört så mycket om hur underbar den ska vara men jag hade inte anat. Egentligen var väl inte handlingen den mest speciella men hela filmen var så vacker på något sätt. Jag gillade sättet de filmade, ljussättningen, skådespelarna - allt! Rekomenderas skarpt!
Så nu kommer man gå och vänta i hundra år på den andra filmen i ordningen, den börjar spelas in i mars eller något har jag för mig att jag läste. Men man kanske ska utforska böckerna tills dess?

Nu är det dags för frukost och sedan fixa det sista innan mamma och Rulle kommer och hämtar mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback