1 till tenta avklarad

Omtentan gjordes idag. Får se hur det gick.. Tror inte jag klarade mne man vet ju aldrig. Läraren har kontiga kriterier när hon rättar, lätt den strängaste av alla hittills.

Var på arbetsintrvju igår, som personlig assistent. Var bara och träffade hon som i så fall blir min chef och det verkade som allt gick bra. Ska träffa en brukare nästa vecka och om vi två inte klickar har hon några till som jag kan få träffa. Så jobb verkar det finnas ändå. Vill ha ett jobb dels för erfarenheten det för med sig, men även för att träffa annat folk och få miljöombyte från skolan och universiteets området. Tror även att jag kan utnyttja min tid bättre till pluggandet när jag har lite press. Nu har jag "för mycket" tid och jag blir då gärna ostrukturerad tyvärr.. Men kommer bara jobba som vikarie vilket passar mig utmärkt.

Nu idag ska jag plugga på psykiatri tentan som vi har på måndag sen fyller Alinda år idag så ska över dit ikväll ett tag. kommer nog inte bli någon utgång, backstage har i och för sig hip.hop kväll, men om jag dricker så blir halva dan imorgon bortkastad och jag har knappt läst på inför psykiatrin så jag måste läsa idag och imorgon massa. Därför blir det nog lugnt ikväll... suck.. hatar lugna helger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback