3 dagar kvar

Hade en slapp Lördag igår vilket var jkäte skönt. Käkade chips, pluggade liiite och kollade sen på Beck på kvällen. somnade tidigt för att vara en Lördag, kl 1 hade jag slocknat. Sov tills halv ett nu så jag antar jag behövde sömnen.
Idag blir det snart frukost, sen ska jag plugga och har ett powerstep pass inbokat i kväll.

Imorgon har jag möte med en brukare, hoppas han gillar mig så jag kan få vikariejobb hos honom. Kommer vara nervös imorgon men det ska nog gå bra. Om det inte klickar mellan oss sa chefen att hon har flera alternativ.

Nej, nu frukost, är sugen på ägg men de tog slut igår och jag glömde köpa nya. Orkar inte gå till ica endast för ett paket ägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback