Bandit Boat

Min vän Joel ringde nyss och erbjöd mig en plts med dom på bandit boat nu i helgen. De hade en biljett till övers. Åh, fatta hur kul det hade varit! Rock, live band och kryssning. Människor med samma musikstil och bara massa ÖS. Men tyvärr var det lite kort varsel och jag har igentligen inte råd. Både biljetten till båten och tåget till Sthlm går tillsammans på ca 650 kr plus allt man ska betala på båten. TYVÄRR: För jag vill, vill, vill. Kan någon skänka mig ett par tusen så skulle jag inte tveka.

Men har ju ändå en rolig födelsedagsfest att se framemot imorgon. Alindas fester är alltid sjukt kul! Och nu var det ju två veckor sedan vi var på kåren... Kåren we miss you ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback