Bra och dåligt

Vi börjar väl med det dåliga: Var hos tandläkaren igår ochdet upptäcktes att jag hade ett hål och ett början på hål. Behövde bara laga hålet det andra kunde avvaktas som tur var. Fick en tid snabbt, idag kl halv två. Ska bli spännande. Sen sa han att vi måste hålla mina visdomständer under uppsikt för de har det för trångt men det var inget som behövde åtgärdas just nu men i framtiden behöver jag nog dra ut i alla fall ett par av dem. Men det vill jag göra, mina tänder har blivit fulare sen jag fick visdomständerna..

Det bra: MIN SYSTER KOMMER OCH HÄLSAR PÅ MIG NÄSTA VECKA!. Det gjorde mig så sjukt göad att hon kunde få ledigt från jobbet och hänga med mamma och Rulle hit. Saknar henna så mycket! har inte träffat henne sen i början av Juli på farmors begravning. Men det blir så när jag bor 2 timmar hemifrån och hon har varit i USA i drygt 4 månader. Längtar nu, vill att det ska vara Onsdag idag :D

Annars igår så åkte jag till Helena efter tandläkaren och ett besök hos optikern (mina linser sitter aldrig bra...) hon lagade god middag och sedan kom några kompisar över och vi skulle gå på Music Quiz men vi missade halva eftersom vi glömde bort tiden lite. Hade så trevligt hos Helena. Men det var en lugn och trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Susanna

JAG LÄNGTAR!!

2008-11-21 @ 13:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback