Fabulous Saturday!

Solen skiner, jag har sovit gott, Pappa med familj kommer idag. T.om hunden. Jag får äntligen pussa massa på mina små bröder som jag saknat så himla mycket. Det är första gången hela familjen kommer och hälsar på mig sen jag flyttade till Örebro för ett år sedan drygt.. Brorsorna var här i vintras med Susanna och pappa har endast hjälpt mig flytta. Endast och endast, men han har ju inte vart här och hälsat på för sakens skull. Ann har aldrig varit här så det är absolut på tiden.

Äter frukost nu, macka och ägg. Ska snart fixa mig och sen städa lite. Måste ta en sväng till ICA och köpa kladdkaka eller något, jag ska ha lite kalas för Tobbe som fyller 10 nästan söndag. Stora grabben!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hoppas ni får en toppen helg tillsammans. Vi hörs i morron kväll. Puss & Kram

2008-11-01 @ 15:45:12
Postat av: Alina

Hejhopp! Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-11-01 @ 15:49:15
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback