Flowin'



Här är ett litet smakprov av vad jag och Emma var på för pass idag. Svårare än det ser ut men ganska kul.

Pluggandet annars går sjukt segt. Jag tror inte jag kommer klara omtentan på lördag för min motivation för att läsa på detta är lika med minus 100 eller något. Går bara inte, jag har kortslutning i hjärnan. Antar att det intensiva tempot vi haft hela terminen börjar komma till sin rätt nu. att inte ha en dag utan att tänka på plugg. Inte ens på helgen. Det är sjukt. Men klarar jag den inte nu så tar jag den till våren. Innan termin 5 måste allt vara klart, annars får man tydligen inte gå ut på praktiken - och det vill jag ju inte riskera. Praktiken är ju det man sett fram emot mest ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback