Godmorgon Söndag!

Kom upp i bra tid idag, mycket tack vare att jag hade tvättstugan vid 10. Borde städa men tar det i veckan. Försöka ta det stegvis, lite varje dag.

Annars har jag blivit förkyld. Fått hosta, är täppt i näsan och snorig. Plus det så har jag fått en inflammation i tandköttet runt en visdomstand. inget nytt alltså. Får se om det ger med sig, sköljer munnen med någon vätska. Annars ska jag till tandläkaren på onsdag så då får han spruta rent där. Lite nervös för tandläkaren. Inte för att det är obehagligt att gå dit, utan mer för att han ska säga att jag har massa hål eller annat som ska fixas och så blir det asdyrt. Pallar inte att betala massa tandläkaravgifter... Men vi får se. Skulle tränat powerStep ikväll men skippar det pga hostan. Vi tar en tur på gymet istället. bättre, då kan jag ta allt i min egen takt och behöver inte anstränga lungorna så värst mycket.

Blev bara en hemma kväll igår. Kände mig inte på topp. Var skönt ändå. Pluggade lite och kollade sen på American Beauty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback