Julpynt

Mamma, Rulle och Susanna var här onsdag till fredag och det var supermysigt. Jag och min syster gick på fest på onsdagskvällen, sjukaste kvällen på väldigt länge. Ska inte nämna så mycket mer om den mer än att det spårade ut en aning.  I Torsdags tog vi en sväng till IKEA och sedan åt vi kinamat på stan.

Igår var det fest igen men hade dock inte så kul, var inte min dag helt enkelt. Var nog lite ledsen att min syster åkte hem. Saknar henne redan massa. Men som Elias sa: Jag får glädjas över att jag hade två underbara dagar med henne. Och vi ses ju snart igen när jag kommer hem två veckor över Jul.

Ikväll är det julfest här i området. Ålands nationen har "lilla jul" fest ikväll. Ska bli trevligt. Hoppas på en lugn kväll då jag har plugg att göra imorgon. Vi har seminarie på måndag vilket jag hade glömt och jag har inte uppgiften som ska göras så Helena kommer förbi tidigare imorgon så gör vi den tillsammans innan faddergruppträffen.

Mormor, såhär fint blev det i köket med gardinen och ljusstaken du skickade med. TACK !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback