My little pony

J kom över igår och vi kollade på min favorit film The Boondock Saints. Han hade inte sett den och ja, den är awesome! Sen gick vi över till honom för jag hade inga mer bra filmer och jag tvingade honom att se på my little pony. Fast han sa att jag fick välja och den stora frågan är väl vad den filmen gjorde på hans data över huvudtaget? Men det var så sjukt kul. Jag garvade mig igenom hela filmen och han garvade åt mig hela filmen. "oh, i'm gonna use my magic horn..." hehehe.



Idag har jag haft skola från kl 9 till kl 4. Lång dag men psykiatrin som vi börjat med nu är jätte intressant så dagen gick rätt fort ändå. Fick G på min labbrapport också så det var skönt.

Nej nu ska jag kolla vidare på doctors och måste plugga en del ikväll också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback