Mysigaste halloween!

Brorsorna och pappa och Ann var på besök nu i helgen! Var supermysigt.  Har saknat dom massor för jag har inte träffat dem sedan i augusti.. Tobbe blev superglad för sina födelsedagspresenter. Han fick en klocka som inte var barnslig (väldigt viktigt...) och en tjocktröja (svart och rödrandig) som satt perfekt.

Kom nyss hem från gymet. Blev powerstep som vanligt på Söndagar. Skönt att träna, var jobbigare än vanligt. om det beror på att jag är lite förkyld eller om ajg tog i mer än vanligt kan jag inte svara på ;)

nu ska jag se hål i väggen, drica varm choklad och äta popcorn. Måste förbereda mig för imorgon, då ska det pluggas för fulla muggar inför tentan på onsdag. Jag ska bara klara denna, pallar inte med en till omtenta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback