Nytt Jobb!

Fick jobb idag! Som personlig assistent hos en kille i min ålder. Ska bli kul att börja jobba lite extra igen. Har 3 introduktionspass nästa vecka. Ska bli spännande.

Var på biblan i stan med vår grupp inför smärtseminariet och skrev ihop vårt arbete. Vi ska ta reda om hur man jobbar med Bild- och Musik terapi för att hantera och lindra smärta. Intressant men lite svårt att hitta bra information.
Sen gick jag och Helena  på stan, hittade lite leksaker till mina katter bland annat en laserpenna och när jag lyser med den springer de som yra höns efter den. Sen när jag slutar lysa så letar dom efter den. Så söta.

Imorgon kommer min syster och hälsar på! Saknar henne massa. Mamma och Rulle kommer också och det ska bli kul att ha alla här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback