Alindas birthday




Posa då tjejer! Alinda hade som sagt födelsedags fest igår. Hon är världens gulligaste husmor. Alltid har hon fixat så fint, bjuder på snacks och har hög och bra musik. Igår hade hon till och med bakat tårta.
Började med ALinda, Morine, Sofia, Dodo, mig och några andra av hennes vänner. Paketöppning och hon blev glad för vinglasen Morine och jag gav henne.
Sen började det helt plötsligt ramla in massa utbytesstudenter (det var tre som hon kände som var på festen och de frågade om lite vänner till dom fick komma - såklart sa Alinda)  och det var askul. Många av dem kände jag sen innan och några läde jag känna bättre. Var sjukt mycket folk där, I Like!

Sen runt halv 12 gick vi till kåren som inte var topp 5 denna kväll. Det var inte tråkigt men inte askul heller. Var lite halv dåligt med folk och ja jag vet inte. Men förfesten är nästan alltid roligare än när man kommer ut på krogen.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback