Resten av dagen


Snodd från efterfesten

Alinda ringde vid 12 och ville bjuda på frukost. Så jag pallrade mig dit och herregud vad det såg ut. Flaskor och allt över hela lägenheten. Men ingenting hade gått sönder och ingen hade spillt - fantastiskt. Hon och Kim var i full gång att städa sen åt vi frukost, kollade på mtv och kollade bilder från igår.
Hängde med dom in till stan sen och vi tog en fika, följde Kim till tåget (han bor i gbg) sen missade vi bussen tillbaka så vi gick en stund på stan. Hon är så go Alinda! Gick och filosoferade och snackade.
Åkte med nästa buss och jag hoppade av i Tybble och gick till Pizzan med Sofia och Morine. Dregglade lite över hetingen som jobbar där. Asså han ahr bara sån karisma och sexappeal. Jag och Morine vågar knappt kolla på honom när vi ska beställa eller när han dukar av bordet, vågar inte möta hans blick. Vi är så jävla fåniga jag vet...

Nu är jag hemma och snart kommer Helena. Vi ska glo på film eller något. Bara slappa. Sofia kommer nog över sen också hoppas jag.


Kim och jag tog en återställare imorse, haha. Eller inte. Mitt uppe i städningen.. Dom var, inte jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback