Sweet sunday...

Seg seg seg söndag. Försöker plugga men det går trögt! Läser mina anteckningar till omtentan på lördag men det är tråkigt att läsa samma skit en gång till. Tog en promenad till ICA nyss för att panta flaskor och köpa turkisk yoghurt och glass. Självklart när jag skulle hem började det regna. Typiskt. Inget paraply hade jag så jag var lagom blöt när jag kom hem.



Ska kolla lite greys anatomy nu och sen ska jag träna vid kl 6. PowerStep som vanligt på söndag kvällar. Undrar om det går någon bra film ikväll?


Kommentarer
Postat av: Tove

hm funderade på d där med powerstep. vart e d du gör d? du sa väl att du bodde i tälje? =)

2008-11-10 @ 00:40:01
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback