tenta 2 avklarad

nu har jag gjort 2 tentor på 3 dagar och 3 tentor på mindre än två veckor. Good work måste jag säga ! Idag gick det super bra, kändes som det i alla fall. Grupp tenta is teh shit så att säga. Var verkligen sjukt kul! Satt i grupper om tre coh diskuterade fram svaren och lämnade in gemensamma svar. Trevligt och man hade hjälp av varandra. Sen stannade vi kvar efter och påbörjade lite smått nästa arbete. Letade litteratur osv. Vi i min grupp ska göra ett arbete om musik- och bildterapi. Och det ska vara inom smärta, för det är ett smärtseminarie. Kan bli intressant.

Nu är jag helt slut och det känns skumt med en kväll där jag inte har en massa pluggmåsten. Ska läsa lite i en bok bara och sedan göra lite sökningar på nätet. Så skönt. Nu kommer perioden då jag kan andas lite. Efterlängtad!

Nu ska jag äta middag, fantastiskt med pommes och grönsaker...

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter spännande du får testa på mig när jag kommer nästa vecka :)



Kram mamsen

2008-11-18 @ 09:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback