This is me:

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Mörkblåa jeans, svart t-shirt och min lila/svarta spetsjacka.
Vad använder du just nu för skor: Ett par vita stövlar
Favoritfärg på kläder: Svart utan tvekan

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Helena
Du gick på stan med: Morine och Sofia
Skällde på dig: säkert mamma ;)

Senaste
Låt du hörde:
Någon på the voice TV imorse..
Film du såg: Wanted med Angelina Jolie m fl
Mat du åt: Pasta chicken alfredo
Kram:
Puss:
Känslan: Spänd inför ikväll
Resa: Hurghada
Dröm: Jag drömde att jga var hon i boken "PS I love you" och vaknade gråtandes
Boken du läste: PS I love you
Personen du träffade: De i klassen i skolan idag..
Personen du pratade i telefon med: helena
Personen du fick sms av: Morine
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig. Deras Sandwish is the shit!
Gången du var utomhus: För ett tag sedan
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: På min systers student
Saken du köpte: Godis på pressis

Om dig

Namn: Sofie
Ålder: 21
Smeknamn: Soffan
Sysselsättning: Studerar, umgås och festar
Bra egenskaper: Snäll, omtänksam, målmedveten
Dåliga egenskaper: Oorganiserad, humörsvängningar
Linje/klass: Arbetsterapeutprogrammet på högskolan
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: grön/bruna
Skostorlek: 39

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu måste jag protestera!!! Varför tror du att jag var den som skällde på dig senast??? grrrr ha ha ha.



Puss & kram gumman

från din mamsen

2008-11-07 @ 15:21:19
Postat av: Sofie

för det är bara du som vågar skälla på mig hahahaha :D

2008-11-08 @ 19:06:59
URL: http://motleyhives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback