Today is the day

Tenta kl 14 idag.. Jag är nervös, jag som aldrig brukar vara nervös inför tentor. Är nog för att jag känner mig mer förberedd än jag brukar och tänk om det ändå inte skulle gå bra? Jag hoppas på bra frågor. Pallar inte med en till omtenta.
Men det ska bli så skönt när den är över, bara ta en lugn kväll. Tror vi skulle ut på stan och dricka lite öl eller någo ikväll.
För imorgon börjar ny pluggvecka. Omtentan som ska pluggas in, 15 november är datumet. I Die.. Jag längtar så mycket tills efter 17 November närgrupptentan vart då är jag "ledig" från allt hetsplugg. Då kommer det nog förhoppningsvis lugna ner sig lite. Visst vi har ett par seminarier men ingen tenta förräns 19 December.


Kommentarer
Postat av: mamma

Håller alla tummar och tår!!! Lycka till gumman!!



Puss & kram mamma

2008-11-05 @ 12:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback