Underbara söndag....

Mår fortfarande sådär, längtar hem och är skolträtt. Jag behöver lite julledigt nu faktiskt. Men bara 3 veckor till mamma och Rulle kommer och hämtar mig.

Adventsfika ikväll var det iaf, gott med glögg och mormors hembakade bullar. TACK! Sen pluggade vi endel. Har seminarie imorgon förmiddag som totalt hade glömts bort, eller kanske rättare sagt att vi förträngt det. Har nog aldrig varit såhär oförberedd till ett seminarie men man får ta det som ett inlärningstillfälle. Något lär jag mig ju alltid. Men från och med imorgon kommer tentaplugget börja. Jag kan inte lata mig mera, vill ju klara sista tentan innan jul. Skönt att jag klarade den förra om musklerna och skelettet.

Har första intropasset på nya jobbet imorgon, kommer kännas lite stressigt med mkt jobb nu dessa veckor men det är ju bara introduktionen sen kommer det lugna ner sig. Kommer kanske inte ens jobba ett pass per vecka sen och det kommer förmodligen gå i perioder. Vilket känns bra.

Nej nu ska jag göra sista uppgiften inför seminariet så jag iaf har lite att komma med imorgon...

God natt !

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!!

Hoppas du mår lite bättre idag och att seminariet gick ok. Tänker på dig...ibland är det synd att du bor 2 tim härifrån annars hade jag kommit å pussat på dig men tur att du inte bor i Umeå eller så. Allt är relativt.

Puss å Kram från mig till dig

mamma

2008-12-01 @ 09:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback