A new day

Haha, vem lurde jag egentligen? Ofta jag skulle lyckas gå upp och träna imorse. Ställde faktiskt klockan på 8 men kände att det inte fanns en suck i världen att jag skulle lyckas. Så jag somnade om och gick upp strax innan 10 istället. Känner mig rätt okej idag, somnade runt halv ett och gick faktiskt och la mig i sängen vid 23.20. Läste lite i min fysiologibok och sedan somnade jag.

Så nu är det dags för dusch och frukost sen är det skolan från klockan 13 - 16 (17?). Sen ska jag plugga lite ikväll plus försöka släpa mig ut på en promenad iaf. Lite motion måste jag se till att få ändå.



Kissen mår bara bra efter kastreringen. Såhär söt va han igår i buren påvägen hem. Nu leker han och Findus som tokar. Allt är som vanligt alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback