Ångest

Varför får man alltid pengaångest när alla räkningar har blivit betalda? Och när man sen tänker på hur mycket böcker man behöver köpa, och alla pengar man behöver men som man inte har?! Jag vill vara rik så man slipper detta. Att jag bara kan köpa det jag behöver utan att egentligen tänka efter massa... Men tyvärr är ej livet sånt.. Jag måste kanske bara lära mig handla sparsamt och tänka efter före..

Nu ska jag äta frukost och sen göra mig klar för skolan. Börjar kl 13 och vi har seminarie, ska göra rörelseanalyser. Tur att vi ska vara grupper för jag är kass på musklerna forfarande. Visst kan jag de stora grupperna men sen då? Jaja, det är inget eximinerande som tur är utan mer för att vi ska få en egen inblick i hur vi ligger med läsningen. Jag har en känsla av att jag som vanligt ligger lite efter... Men ikväll börjar hårdplugget på allvar. Jag måste ta tag i detta och bli ännu mer seriös !


Kommentarer
Postat av: mamma

Älskling!! Jag tycker du är jätte duktigt!!

Puss & Kram

2008-10-27 @ 19:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback