är det inte härligt?!

Fest ikväll med. Ska till Lisa om ca en timme och sedan vidare ut i stan..Får se vart vi hamnar, Backstage, Klaras eller kanske Harrys?

Annars har jag tagit en promenad till ÖB, köpte massa kattsand, slog till på två förpackningar när jag ändå var där. Är lite irriterad. Förut sålde de 20 kg kattsand för 79 kr lr något sånt. Nu har de slutat med det, i alla fall här i Örebro så nu måste jag köpa 10 kg förpackning för 69. Känns så onödigt speciellt eftersom jag tycker sanden i 20 kg säcken är bättre...

Min minsta bäbis är så rolig. Inatt när jag kom hem runt en 4 eller vad klockan var så när jag skulle tvätta bort sminket från ansiktet hoppar Brownie upp i handfatet och tog ett bad under vattenstrålen helt frivilligt. Så kul, vad jag skrattade åt honom. Men det var säkert jätte skönt...

Nej nu ska jag sminka mig och lite sånt. Hörs imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback