Besök

Nu är mor här sedan igår. Är jätte mysigt att ha henne här. Hon är så snäll, gjorde omelett till lunch till mig när jag kom hem från skolan idag.
Skolan var jätte seg, pratade om hormonsystemet och föreläsaren pratar så sakta så vi hinner aldrig klart med det vi ska utan måste fortsätta på nästa lektion vilket gör att han måste skjuta upp det tills nästa gången efter. Så håler det på, sjukt segt.

Plus att vi har en trög jävel i klassen. Jag tycker verkligen det är bra med folk som frågar om de inte förstår men hon, hon frågar på varenda grej nästan. Och inte bara lite utan ber alltid de ta om allt från början och när alla andra hänger med gör det att föreläsningarna blir sega, hon drar ner tempot hela tiden. Mycket går faktiskt att läsa in via boken och man märker att till och med föreläsarna håller på att tappa humöret på henne hela tiden. Och det är dumma frågor ofta.. tex har alla föreläsare hela terminen förkortat system med syst. eller s. bara och idag frågade puckot vad endokrinasyst. betydde, alltså inte vad endokrin betyder utan förkortningen... det kan till och med en guldfisk räkna ut... Åh jag blir så trött..


Nej nu ska mamma och jag vandra in till stan. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker det också är jätte mysigt att vara här hos dig gumman!! Vi har haft det så mysigt tycker jag :)



Puss & Kram gumman!!

2008-10-10 @ 22:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback