Bus Brownie


Jag försöker krama Brownie massa nu och säga att jag älskar honom men han var inte riktigt mottaglig. Tyckte nog matte var pucko som kramade och pussade så hårt och mysket. Men ibland vill jag bara banka in i dom sötingarna hur mycket jag faktiskt gillar dom. Även fast de är de mest jobbiga och smutsar ner massor och gör massa bus. Jag skulle faktiskt inte må lika bra utan dom. Även fast jag vill slå ihäl Findus när han kraffsar på dörren på morgonen och vill in i sovrummet men jag vill bara sova. i det långa loppet är det sällskapet och närheten som betyder något.
Detta gäller inte bara djuren.



Kommentarer
Postat av: mamma

De är så söta!!! Findus ser ut som en förvuxen tjockis där han liger ser så roligt ut.



Puss gumman!!

2008-10-29 @ 06:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback