COREn party

Ja idag började andra delan av medicin kursen. Vi hade föreläsning om rörelseapparaten, skelett och muskler. Föreläsaren var bra för en gångs skull. Jag fattade allt han pratade om det enda som är svårt är alla olika ord man ska kunna. Massa latin och sånt men det är bara kul. Måste komma igång och plugga på en gång, viktigt att man hänger med.

Annars försökte jag vara duktig och ta cykeln med Helena in till stan för att gå till systemet. Men tror ni inte att när jag väl tar cykeln istället för bussen så börjar det såklart regna när jag ska cykla hem. Men det gick bra ändå, bara stå ut..

Jaja, nu ska jag göra mat och sen ta en dusch. Måste snart börja fixa mig inför kvällens festligheter..

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!!

Hoppas att du har/haft en kul kväll :) Själv har jag jobbat. Ska dit i morgon oxå. Ring när du känner för det i morgon så slipper jag väcka dig.



Puss & kram

2008-10-03 @ 22:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback