det schlagerrelaterade våldet har ökat med 40 %

Hahahaa, från lilla landet lagom, så kul !

Anyway. Kåren i fredags va kul. Tiden flög iväg. Förfesten var också supertrevligt. Kul med lite nya människor.
Sen var det kanske mindre smart att vi drog i oss massa tequila shots på "efterfest". Att jag va som en halv zombie dagen efter var faktiskt inte mitt eget fel....

Ändå sen gick jag till morine och hängde där igår kväll. Helena kom och vi kollade stjärnor på is och lagade hemmalagad pizza. Mys. Men programet var skrattretande... Så fånigt..

Idag ska jag försöka släpa mig till gymmet och kanske plugga lite. Har lite att läsa.. Städa skulle behövas också. Men först ska jag försöka få i mig lite frukost...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback