Energi

Jag vet inte vad som hänt men min energi har helt tagit slut. Känner mig nere och helt slut. Hoppas energin kommer tillbaka snart!

Var i skolan med Helena idag och pluggade muskler. Gick bra och för en gångs skull känner jag inte att jag ligger 100 år efter i plugandet vilket känns skönt. Har en bra känsla inför tentan än så länge i alla fall.

Jag förlängde mitt abonnemang igår och fick ett specialerbjudande som skulle räcka i n io månader och efter nio månader kunde jag välja om jag ville fortsätta eller säga upp abonnemanget men sen fickjag bekräftnings-smset och då var bindningstiden nästan 12 månader. Ringde upp de idag och han säljaren hade inte alls sagt rätt saker till mig. Men han och jag hade ett muntligt avtal så antingen tar han bort 2,5 månad från bindningstiden eller så får han helt enkelt avskriva hela abonemanget, då byter jag leverantör nu på en gång! Jag pallar inte med sånt..

Nu sk ajag göra pannkakor till middag. mums!

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Tycker inte om sådana där abonemangförsäljare,de är luriga. Hoppas att det löser sig för dig. Vad gott med pannkakor.

2008-10-28 @ 18:30:08
URL: http://henriettasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback