God morgon

Det var lite segt att stiga upp när klockan ringde vid 10. Så jag snoozade till halv elva istället. Blev mycket senare igår kväll än jag tänkt mig. Morine kom över och vi kollade greys anatomy och drack varm choklad med rostmackor. Så gott och det ger mig en vinterkänsla som jag gillar. Längtar till julen så jag kan julpynta och jag hoppas på massor av snö. Jag gillar hela känslan av att ha tjock halsduk, mössa, vantar till en snygg kappa.

Men nu till det bästa ! Jag pratade med min syster via skype i natt. Jag har inte hört hennes röst sen i juni. Det var underbart. Stackarna har bara en vecka kvar i USA nu och den ska spenderas i New York. Lite avis är jag för hon ska på fest till en kompis till oss från högstadiet som varken hon eller jag haft speciellt mycket kontakt med de senaste åren pga att han flyttade efter högstadiet till annan ort. Men nu bor han sedan ett par år i NY och han har bjudit de på fest. KUL!
Men de vekade ha det super bra men de saknade Hawaii lite såklart. De kom direkt till NY från Hawaii och de tyckte de 16 grader NY hade var en pina. Jag säger bara... Här är det väl mellan 5-10 grader i snitt.. Haha. Välkomna hem till kylan.

Nej nu ska jag käka frukost, sen fixa mig och åka in till stan och möta min mor som kommer mer tåget strax innan kl 13. Ska bli så kul att träffa henne igen. var väl snart nästan 2 månader sedan.

PUSS ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback