Guten Morgen!!

Börjar kl 13 idag, palpera muslker och skelett plus leder i bålen idag.. Jag börjar bli en aning trött på detta nu. Det är så mycket och jag får ingen inblick i hur mycket vi ska kunna. Vi har ett facit med alla muskler, leder och skelett vi ska kunna, men jag vill lära mig ordentligt hur man känner senan och hur man gör. Nu lär vi oss men inte ordentligt, ofta jag kommer minnas hur jag gör senare... Men det kanske kommer senare i utbildningen??
Känns halvt om halvt omöjligt att få in alla 70 000 muskler vi ska kunna också, ursprung och fäste, i vilka rörelser som vilka muskler är involverade i osv osv... 

Men jag antar att det bara är att kämpa på, vill faktiskt inte ha omtenta på denna del också. Räcker med en omtenta tycker jag..

Går till 4-5 idag och får se om jag orkar ta mig in till stan. Ska kolla upp lite alternativ till mitt abonnemang och när jag vet vad jag vill göra vill jag helst att det skulle fixats igår.. Mitt tålamod är inte alltid det längsta, saker och ting ska gå fort. Vill sänka min telefonkostnad och om jag byter från 3 till tele2 kommer jag kunna sänka ganska så mycket med tanke på att typ alla mina vänner plus familj har tele2.. Men jag ska se vad de har att erbjuda. Är ju sugen på en ny mobil också men får se om jag tycker det är värt att lägga till en viss summa varje månad... Man kan ju alltid köpa en begagnad senare...

Nej, nu duschen och fixa mig inför skolan. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback