Happy monday

Godmorgon !

Jag vaknade nyss, skönt ! Men är helt stel, träningsvärk sen igår. var och tränade powerstep vilket faktiskt var ganska kul. Och kan tänka mig att när man lärt sig alla rörelser bättre blir det ännu bättre träning.

Ska nu hoppain i duschen för jag ska möta helena för lunch om ca en timme. Asbra för då behöver jga inte äta frukost plus att jag får mer energi för eftermiddagen i skolan. Får inte glömma ringa optikern heller. Måste få till det nu med mina linser. Jag bli galen de är snart 2 veckor gamla och de nya jag skulle prova sitter inget brta, de bara skaver. Så de måste göra de jag har starkare, för det är jobbigt i skolan när jag inte ser ordentligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback