Helgen !

Min mamma är den bästa som låter mig både äta kakan och ha den kvar. Jag kunde inte vara mer lyckligt lottad. Hade mysigaste helgen med mor. Hon kom i torsdags och vi åt lunch i stan och sen hem och tog det lugnt framför tvn på kvällen. Jag tvättade och hon var världens bästa och strök min tvätt sen på fredagen när jag var i skolan på förmiddagen.
När jag kom hem lagade hon omelett till mig. mums. Vi tog sedan en promenad in till stan och gjorde några ärenden plus tog en fika.
Vi åkte hem, färgade håret på mig och gjorde mat. Delade på en flaska vin och lite cider sen drog jag iväg ett par timmar på fest. Och det är detta jag menar: jag hade tänkt skippa detta och vara med mamma men hon tyckte inte det utan sa åt mig att jag behöver vara med mina vänner också, det var helt okej. Jag tyckte först det kändes dumt men hon tog bort de känslorna från mig. <3 Kvällen ute var super kul. Det var länge sedan jag dansade och länge sedan jag dansade så crazy. Skönt att bara släppa allt ibland och bara shakea.

Lördagen var mammas sista dag här och vi tog det mest lugnt. Skulle ha tagit en promenad i skogen men vädret var för dåligt så vi tog en liten prommis till ÖB och sedan gick vi och åt pizza. Vid kvart över 4 följde jag henne in till stationen och vi sa hejdå för denna gången. Men snart kommer hon och hälsar på igen och jag längtar redan !



På kåren (eller COREn som det nuförtiden heter..) Med mina utbytesstudentvänner från de exotiska länderna Danmark och England..


Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade gumman!! Mitt hjärta smälter :) Du är en toppen dotter också!! Längtar också tills vi ses igen vilket inte dröjer allt för länge hoppas jag. Puss & kram

2008-10-13 @ 10:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback