I'M FREE!!

Äntligen är tentan över! Gick nog helt ok. Bättre än jag trodde så med lite flyt kan jag klara den. Men annars är det lugnt det med, har trots allt en bättre grund att stå på än jag trodde.
Gick sen till ICA och handlade lite plus hämtade ut ett par vinterstövlar jag köpt på tradera. Så snygga och sköna attt ha på sig trots att klacken är HÖG. Men de är fodrade inne med sånt här vitt ludd så de är alldeles för varma nu men jag längtar tills det är kallare så jag kan ha de på mig.

Ska snart dra mig själv iväg till gymmet. Tråkigt men behövs... Ska lyssna på massa hög musik i min mp3 så brukar det gå bra ändå!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är bäst gumman!! Jag tror på dig!!

Puss från din största fan :)

2008-10-01 @ 16:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback