Jag ser det snöar, jag ser det snöar...

Åh, welcome winter! Mys med snö, hoppas det håller i sig tills imorgon! Vitt och mysigt på marken, gosigt.

Idag har jag varit i skolan och läst lite inför tentan. Det går en aning trögt men jag kämpar på. SKa ha genom gång imorgon. Tidigt, blä. Kvart över åtta börjar jag.. Men kan vara bra att gå på. Frågetillfälle och sånt.  Sen ska jag och Morran gå igenom lite muskler.

Annars har jag äntligen tvättat mina kläder idag. Och strykit allt och stoppat in i lådorna. Annars bruar det tvättade ligga i sina tvättpåsar i nån vecka innan jag får arslet ur vagnen och sorterar och stryker. Men nu går det inte för pappa med familj kommer på lördag och då ska här se prydligt ut. Kan ju vara trevligt att för en gångs skull ha det lute iordning när jag får besök...

Nej nu ska jag sova. Ska ju som sagt upp tidigt imorgon. Puss!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken tur at du får besök i helgen så du fick allt på sin plats :) Usch snö I don't like :( Här regnar det. Ha en riktigt bra dag och helg gumman!! Puss & Kram mamsen

2008-10-31 @ 09:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback