“Just because someone doesn’t love you the way you want them to, doesn’t mean they don’t love you with all they have”


Redan onsdag. Tiden går så fort.
Var på spanska fest igår. Utbytesstudenterna har varje tisdag temafest i tybble lokalen som varje land håller i. Igår var det alltså spanjorernas tur. Det bjöds på tapas och sangria. Sangria - I like ! Smakade saft. Men det var en trevlig kväll, länge sen vi hängde med dom, vi har så mycket i skolan så vi har inte haft tid att dra dit tidigare. Men förhoppningsvis kommer vi ha tid att gå dit fler gånger.

Ska snart iväg och träna core. Och sitter nu innan och försöker trycka in lite ben i skallen. Vi ska ha gruppövningar på nedre extremiteter imorgon och jag måste lära mig lite ben och leder innan.




Idag kom min sötaste syter hem! Efter ca 4 månader i USA. Är skönt att ha henne hemma och kunna ringa när jag vill. Bara veta att hon är i närheten känns skönt.

(snodde bilden från hennes FB)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback