My favorite

Criminal minds på 5an nu. En av höjdpunkterna i tv-veckan.
Skolan var helt ok idag, lång dag dock men jag är istället ledig imorron, Hade respirationslab, skulle mäta lungvolym bla. Inga nya grejer för mig eftersom jag gjorde sånt när jag var mindre och gick på utredningar och undersökningar pga min astma. Det skönaste är att vi slipper skriva labbrapport på detta!
Sen på eftermidagen hade vi övningar för att lära oss hitta nedre extremiteternas ben och leder. Det är superkul men svårt att hitta allt och att lyckas få rätt rärelse i de leder vi vill. Och alla ord, lägen osv är svårt men det är bara kämpa och nöta in. kommer nog gå bra, jag känner att det går framåt varje dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback