Onsdag redan

Dagarna går så snabbt så jag vet inte vart tiden atr vägen. i och för sig så sov jag till halv 12 idag, så skönt. Men har huvudvärk vilket är mindre kul. Har fått en del gjort i idag, i alla fall ur pluggsynpunkt. Har börjat med gamla tentor och faktiskt så känns det som jag kan muskeldelen helt ok. Nu kommer bara alla andra delar men det är inte så stor del av tentan. Men måste kunna dem ändå man vet ju aldrig hur frågorna kommer bli.

Nu ska jag iväg till gymet. Skönt att tänka på annat plus att huvudvärken aknske släpper. Har bytt ut många av låtarna på mp3n så nu ska här tränas till bra musik.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig med huvudvärken, söta kissar :-D

2008-10-29 @ 19:06:31
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback