ooooyej

Gårdagskvällen var över förväntan. Trodde inte att så mkt folk skulle vara ute - helgen före CSN och allt, men det var mer folk ute än jag trodde och Julia och jag hade det sjukt trevligt på vår egna lilla förfest på tärnvägen.

Morine tvingade med mig in till stan för brunch på Waynes, vilket var lika bra annars hade jag legat och dött i soffan hela dagen. Mådde inte 100 imorse om vi säger så. Men efter en dusch och lite frisk luft mådde jag bättre som tur var.

Ikväll är tanken att det ska vara en LUGN kväll och jag ska försöka hålla det, är inte sugen på att gå ut egentligen men Morine vill dra till Backstage som har RNB, HIP-HOP kväll ikväll och hon kör med stora övertalningstekniker. Men jag tror inte hon kommer lyckas. Men man vet ju aldrig... Men NEJ, jag har egentligen inte råd eller lust. Vill slappa vid TVn.

PussPussPuss!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tror Morine lyckas att övertala dig. Du brukar inte vara så svår övertalad när det gäller party. Puss

2008-10-18 @ 21:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback