Palperat

Vi har haft en sjukt rolig gruppövning idag i skolan. Vi skulle rita ut och känna var olika benstrukturer i armar, axlar och skulderblad sitter, plus vissa leder. Va jätte kul och vi hittade nästan allt tillslut. Är jätte viktigt för oss att kunna känna igenom skelett och muskler då vi kommer jobba en hel del med sådant i våran kommande proffession. Och jag är överlycklig att jag tycker sånt är kul, annars hade jag valt fel utbildning.

Nu är jag hemma sedan ca en timme, ska kolla ett avsnitt av morden i midsomer tror jag och sedan är det middags time och sedan plugg time.. hade tänkt ta en promenad men märkte när jag kom ut från skolan att det regnade så promenaden får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback