dumdumdumdumdidumdum

Vilken mat äter du ofta? Pasta med fiskpinnar samt ketchup och creme fraich

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?  Det beror på situation coh hos vem jag är hos...

Var sitter du helst när du bloggar? I soffan i vardagsrummet

Köper du ofta triss?
Nej, kankse till någon i present en de va nog hundra år sen sist...

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Turkiet, Alanya. Jag och min kära syster var där 2005 tror jag de var..

Vilken kanal tittar du mest på? 3an och 5an...

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till i morgon på tentan gumman!! jag håller alla tummar och tår.



Puss & kram

mamsen

2008-09-30 @ 20:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback