Förutsägbart?

Det som skulle vara en lugn hemma kväll utvecklade sig till något annat. Gick över till Morine och Alinda för att kolla på film men som vanligt började partynerven rycka när Alinda spelade hög och bra musik. SÅ efter lite överläggning bestämde vi oss för att dra till kåren. Då var klockan drygt halv elva så när vi började röra oss mot kåren var vi alla nyktra. Suprise!
Hade dock emd oss lite vin att dricka påvägen och i kön som var så sjukt lång och framförallt trög. Men Alinda, hon är så jävla bra, fixade in oss före i kön. Hur bra var inte det ?!
Väl inne så utvecklade sig kvällen så jävla bra. Blir nästan alltid bäst när man har noll förväntningar och bara tar det som det är. Kul folk, sjukt bra musik. Sen de bytte ägare i somras så har musiken blivit helt sjukt bra! Jag säger bara Backstage!!

Det togs några bilder igår med de har inte kommit upp på hemsidan? Och den andra fotografen vet jag inte ens vilken sida han tillhör... Men jag delar med mig när jag hittar, om jag hittar.

Nu ska jag äta frukost, sen dra till ÖB och köpa kattsand. Sen är det plugg som gäller hela dagen coh kvällen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback